BrandVoice verbindt influencers aan merken

blogads heet voortaan BrandVoice

efficient & schaalbaar

BrandVoice maakt de productie en distributie van branded content schaalbaar

BrandVoice

meer dan 1000 influencers maken gebruik van het BrandVoice platform

influencers via alle platformen

blogs, instagram, facebook, youtube, pinterest

alle contentvormen

artikelen, foto & video

branded content made easy

BrandVoice maakt de productie en distributie van branded content schaalbaar

1

briefing

De best passende inhoud en de juiste context wordt samen met de opdrachtgever afgestemd.
2

selectie & debrief

Op basis van deze doelstellingen, thema's en doelgroep selecteren we de best passende influencers en verzorgen de debrief.
3

contentcheck & distributie

De branded content wordt door de influencers geproduceerd en BrandVoice doet een grondige contentcheck. Na de 'go' gaat de campagne live.
4

engagement

Van alle content meet BrandVoice hoe vaak iets bekeken, gelezen en geklikt is.

voor influencers

BrandVoice biedt branded content opdrachten van coole merken die bij jou passen.

1

selectie

Je ontvangt via het BrandVoice platform een uitnodiging en briefing voor een campagne.
2

productie

Na akkoord plaats je de content op de benodigde kanalen met vermelding dat het gesponsord is.
3

betaling

Je volgt de resultaten op BrandVoice.nl en na afronding wordt de opdracht binnen 14 dagen uitbetaald.

branded content made easy

juiste tone of voice

De influencer maakt de best passende content. BrandVoice past bij elke doelstelling: awareness, activatie of juist het genereren van traffic.

alle kanalen

BrandVoice is geschikt voor content op alle platformen en devices.

ultieme contentmix

Een BrandVoice campagne kan uit artikelen, longreads, foto's en video's bestaan en leent zich perfect voor verspreiding op social media.

starten met BrandVoice

doe mee als influencer

meer info voor opdrachtgevers

bloggers schrijven content voor merken die interessant is voor hen en hun lezers. wij kiezen de beste kanalen zodat de boodschap het juiste publiek bereikt, in de juiste context.